mari main click2

Pages

Monday, May 31, 2010

Redmummy attack!!!!!!

Salam,

Ari ahad minggu lepas redmummy datang menyerang kfc section 7 shah alam, datang bawak geng baju merah skali.....bukan main bawak geng lagi.sorrylah redmummu pinjam nama jap,jgn marah haaaaaaa.......nie lah kisah family aku yg pegi kfc dengan memakai baju koperat color kfc...bujet nyer nk dapat diskaun dari kfc lah tu ...tp malangnya yg dihajati x kesampaian, mahu tidak nya mintak ayam origanal dapat plk ayam baru black peper.......bg aku ayam nie x sedap...aku n family mkn panas perut jadi..pedas blackpepper.klu hot n spicy bese ok lagi...perut kami leh menerima......yg kali nie ayam berapi....ktorg amik family feast A kot.ader nugget 4,ayam 9 ketul,air mountain dew,dan bekas air.....

Seteleh selesai jer upacara penyatapan diraja.....ktorg nk blik lah,tp time tu ader lah family nie wat party birthday kat ank nyer....sesudah selesai jer party tu ader lah belon2 yg tersadai,aper lagi anak buah aku mula lah tarik tgn mama dier suruh g amik belon tu....dapat lah 2 biji.....sempat plk ktorg jumpe ngan ciki nie....anak buah aku mmg love natang2 maskot nie....bluehippo,barney pooh lah semua dier bantai.Tp nie oklah,aku bersimpati kat si ciki nie...mungkin lama sgt dalam costume tu panas plus berat nk ngusung....time dier nak masuk jer dalam opis,abis semua menda dilanggarnya,melelong-lelong jd...mcm x keruan si ciki nie.hahahahah tp jasanya tetap dikenang sbb mampu membuat kanak2 tersenyum :p...u rocks ciki








0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails