mari main click2

Pages

Monday, May 31, 2010

Ct mampu wat aku tersenyum :p

Salam,

bak kater ustaz aku "ct mampu wat aku tersenyum"....hahahahhaa bkn dato ct nurhaliza...tp honda city...Semalam first time aku naik honda city yg baru nie....org kampung naik keter mahal nie dier jakun skit....huhuhuh...nk cerita pasal kete mmg aku x reti pun....tp wat2 reti jer lah ye......bg aku produk honda nie mmg jadi pilihan aku..walaupun aku jatuh cinta dengan honda civic type r tp sayang nyer diorg dh stop mengeluarkannya,bg aku city pun x kurang hebat nya.......time aku naik tu first impression wow....interior n exterior die cun bg aku....pengendalian hebat walaupun bukan aku yg bawak :p....yg aku terpegun skali......keter nie semi auto.....ble gear dh letak kat s.....gear manual ader di stering...dh macam f1.....bak kater org, dunia dihujung jari anda....dan ble anda tekan break skit automatic sistem akan drop gear....wahhhh aku mmg teruja gler tgk nie.....sggh pintar kete ini...mcm kena beli satu klu ader rezki.....pkai mmg smart tp ble nk membayar bulan2 mak datok.....klu aku keje gaji 1800 pun plus maintanance minyak semua bagai.....aku mkn pasir kete yg mkn mewah.....so kena tggu aku gaji 5k n above then baru leh beli....

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails