mari main click2

Pages

Sunday, May 16, 2010

Blank....


Salam,
Aderr ari nie aku berblogwalking sampai nyer aku menjumpai satu blog.dimana blog itu bermain kata2 dengan kiasan.....aku memahami aper yg disampaikan dan mesej yg diutarakan...aku sebenarnya malas nk amik port sangat pasal mende nie.tp ble satu saat ble kata2 yg dilemparkan membawa kepada satu penindasan......mmg aku akan berasa angin dingin yg singgah kat mata aku sampai ke tindakan....cara aku senang jer selagi org tu x boom aku akan aku diam bersendiri ble kata2 yg dimainkan mmg untuk penindasan bukan untuk menuju kebaikan akan aku jadi kari berapi2....benda yang remeh temeh diugkapkan dengan kata2 yg pedih...Aku rasa diri aku dh banyak bersabar dengan apa yg terjadi kekadang manusia ble tahap kesabaran dibolosi.....syaitan pun mulalah nk menghasut mebawa kepada pertelingkahan......Sampai nyer satu entry tu yg btul2 wat aku marah..klu aku yg bersalah...maafkan aku,hidup bermuafakat ader pasang ader surutnya,ader sifat ketidak puasan hati nya....smua nie aku anggap perkara yg remeh temeh yg tidak akan dicampuri dengan emosi mahupun fizikal kontek....its so useless to think about it..but shit happend.....i cannot blame for it..so let it go for good sake.......aku cube jer menghappykan aku dgn surrounding..tp secara halus nya secara inner nyer..tiada siapa yg tahu.....so enjoy lah aper yg boleh selagi aku boleh........chayok!!!aja2 fighting
;p
p/s: mood of the day Blank

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails