mari main click2

Pages

Monday, May 31, 2010

konvo yg malang :(

Sebelum dipotong :(





salam,

Aku tgh mood berkabung sbb konvo istiadat ker 72 dan aku sidang yg ke-6 berlansung dengan penuh kekucewaaan yg melanda aku......mahu tidaknya time tgh excited beratur bersama2 kengkawan nk masuk dewan ader plk mamat petugas nie tarik aku....alasan nya....u nyer rambut panjang ...WTF wei rmbt aku br lepas ptg n skit jer yg melepasi kolar..tu pun nk skema sgt....terpaksa aku potong rambut...dh aku x dpt jalan bersama kengkawan aku masuk dewan dan duduk dibarisan hadapan..yg best nyer ddk dibarisan hadapan gmbr musti slalu kuar kat screen :P famous kot time tu.......berbalik kepada kes potong rmbt nie....rmbt aku dipotong dengan mamat yg x bertauliah n gunting potong kertas hanjing tul....rmbt aku mmg dari azali curly so die kater "aku nk ptong yg nmpk melingkar2 nie"..wei rmbt aku mmg cam nie kot glo ker aper.....potong nyer potong cacat sudah rmbt aku...dah lah cacat dicop plk datang lambat,masuk pun lambt,duduk plk ngan dak diploma kat blakang..ishhhhh angin aku..........

Tp slmt last skali smpt gak aku bergambar ngan kengkawan aku ahahha walaupun x ramai skit pun jadi lah..so menda nie jadi pengalaman dalam idop aku....akan ku igt ko smapai mati ahhaahahahahhaahah....

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails