mari main click2

Pages

Monday, May 10, 2010

al lugho tul arabiayatt wa dajaj al mashwi


salam

Maksud nya sedap nyer nasi briyani arab :p....semenjak 2 menjak aku meningalkan pembelajaran aku dalam bahasa ke 3 nie yakni bahasa arab....otak aku menjadi tepu lalu membawa kepada kemusnahan tatabahasa..tajuk kat atas tu x salah aku bermaksud (bahasa arab dan roasted chicken) bukan nyer sedap nyer nasi briyani arab...itu hanyalah teknik penyamaran semata-mata.

X sangka plk aku kat section 7 lame ader plk kedai yg jual nasi arab,portion nasi byk,ayam quater,sambal n soup dier bg, total RM10 tp berbaloi2..agak kesedapan jgk nasi dier...sbb ari tu big boss aku yg belanja,kesedapan ayam dier disaluti dengan rempah ratus meresap hingga ker tulang ayam...slrupppppppp...selamat x mkn ngan tulang2 dh jadi jin plk...hmmmmm...nasi dier pon sodap dier pakai beras aper ntah panjang gler ble dh jadi nasi....basmathi ker tajmahal ker tajmurah ker entah ler,janji perut aku menerima dengan seadanya.so aper2 pun mari kter tgk hasil nya



0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails