mari main click2

Pages

Wednesday, May 26, 2010

Bikin Panas

Salam,

Kater nyer seseorng baik x semestinya benar......hmmmmmm ku terasa btul pulak quotes tu...sebab aper muka baik tp dlm hati belum tentu ader kebaikan...tp klu baik lagi cepat org nk pijak kepala, lagi cepat org nk menipu..ditipu dan menipu...menipu ble nk kepentingan untuk diri sendiri tanpa berfikir panjang dan "jual ikan" berpeganglah kepada konsep penipuan "aku menipu br leh lepas"dan sampai ble die nk menipu org dan nk mainkan perasaan org....terpulang pada individu tersebut,selagi boleh lepas dari modal menipu die akan menipu..sampai satu saat tu ble yg menipu tu ditipu plk baru die rasa ble terkena pada batang idung sendiri.... skang bolehlah nk bersuka lagi,nie lah maknusia yg x pernah rasa cukup ,tamak dan yg selalu dahagakan kepentingan diri....

Aku rasa dh byk kali asyik ditipu( baru2 nie die start blik penipuan) bkn nk kater aku baik sgt org cpt pijak pala aku.tp nk melenting pun x berguna jgk biarlah individu tu berbahagia dgn kehidupan die skang...aku byk2 kan bersabar..klu dier nk nipu kter iye kan jerlah...dah hak dier nk jadi mcm tu...nk nasihat dh besar dan menpunyai akal dan fikiran..nk detect individu nie menipu sng jer...sbb dlu die x mcm nie..mgkn skang baru nk berjinak2 so byk yg lack dalam penipuan dier...so kter layan sajer sandiwara dier...kter nie saper nk menghalang hak masing2..so x nk lah nk cerita byk.kang jd umpatan..aku plk yg menambah dosa...aku slalu jer mendoakan dier bahagia dan diberi ketenangan dlm kehidupan..arap2 berubah lah dier nanti...amin...

renung2kan dan slmt beramal ;p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails