mari main click2

Pages

Monday, May 3, 2010

majlis Keraian


salam,

Ari tu khamis bersamaan 29 april 2010 aku dan warga bpm kunun nyer nk wat majlis perpisahan tuk kami berdua.... iaitu staf berdedikasi lagi produktif pada alaf baqru nie.,..saper lagi klu x lain x bkn Ahmad Rofli....hehehe.....klu berbalik kepada aku jawab tag ri tu kenape aku happy? ni lah salah satu sbb dier...ble perut aku dh dipenuhi setiap liang rongga dengan makanan time tu aku happy sesangat...hahahahaa
majlis makan memakan makanan ari tu diadakan di Hotel UiTM......event dijangkakan awal btul kul 8.30pg berbreakfast disana sambey melantak aper yg dihidangkan..........Aku tgk baper kali staf Hotel tu men"top up" makanan kerna selalu abis dek perut2 yg tgh melapar time tu....

Aku bkn makan banyak pun time tu just amik syarat jer...... aku makan

1st round : nasi goreng kampang + beehoo goreng + mashed potato + air kiwi clean
2nd round : nasi lemak + lauk sotong + mashed potato lg+telor goreng + air apple juice
3rd round : Koko krunch + susu + buah buahan
4th round : koko krunch lg + susu + buah + air apple juice 2 3 gelas

= aku happy bangget

time tu bkn nak kater aper perut aku dh kembong n happy... mata jd macam ada gam sajer....Selepas sesi makan memakan makanan selesai kami blik opis......blik opis igtkan nk wat kijo tp akhir nya semua layu akibat dengan makanan penuh dalam perut memasing..saper plk nk jawab tu.....

moral of the story ble nk wat majlis sebegini rupa lagi...aku akan sentiasa menabur bakti dak khidmat masyarakt ku :p peace no war :p



0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails