mari main click2

Pages

Monday, May 3, 2010

Menjawab TAG


salam,
ble diri ku dah kee tag buatan org :p


Adakah anda happy sekarang?

selagi perut ku di beri makan secukupnyer aku happy lah tu....

Kenapa anda happy?
sbb dapat makan secukup nye...dan perut aku x meragam dan x buat rusuhan so aku kehappyian

Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
makan + tido = happy

Pernahkan anda menerima tag?
x pernah this is my first time hehehehee tgk aku happy kan

Nyatakan warna yang anda suka..

black,
white
orange
blue
green
grey
red


Berikan 6 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respond. (klu nak lebih pown bley, kurang pown bley..)

Aweenz Azwani
Baman man tai
Switsmile
a aida
saper2 yg ske nk wat tag nie dipersilakan


Nyatakan sifat orang yg anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy.

Aweenzz Azwani, boss aku yang kekadang datang kesewelan dier sudahhhhhh hancur itu bpm

Baman - baman pekerja yg berdedikasi sambey berbloggging hbt x hbt lah dier

SwitSwile, seorg bloger yg br bertapak dlm alam maya nie

saper2,ku anda semua rasa gumbira sila lah wat tag nie :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails