mari main click2

Pages

Thursday, May 27, 2010

Berlari seberapa pantas

Berlari

Seberapa pantas harus ku berlari daripada kenyataan....
selama itu juga kenyataan mengekoriku.....
aku berlari sepantas kilat
kenyataan semakin dekat
walau macam maner pun aku berlari mahupun aku terbang sekali pun aku musti menempuh kenyataan...dimana yang manis mahupun yg pahit terpaksa aku telan...
bkn berniat untuk melarikan diri tp sampai satu saat mahupun detik ketika aku jemu dengan kenyataan mahupun realiti...kadang2 realiti itu perit x semua nya manis.....x semua yg dirancang akan berjalan seperti mana yg dikehendaki......ble pahit melebihi manis kenyataan mahupun realiti menjadi tawar ataupun terlalu masin....itu yg org cakap asam garam kehidupan.....kadang2 sesedap rasa....kekadang terlebih rasa....
zahirnya suruh lari tp batin nyer mengawal segala pergerakkan...lalu aku menjadi kaku...
menerima segala kenyataan yg datang..sekali skala tu aku cuba untuk menepis tp dibolosi jugak tembok pertahanan aku...aku juga seorg manusia yg lemah.....
aku rasa sampai satu saat dan ketika ble aku x dapat nk telan semua nie akan ku lari sejauh yg mungkin dimana kenyataan x dapat nk mencari aku,akan ku sembunyi akan ku berdiam diri sehinggalah kekuatan pada diriku cukup teguh untuk dibolosi..

p/s aku jua manusia yg lemah dan punya ati & perasaan...

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails