mari main click2

Pages

Saturday, May 1, 2010

Happy Labour Day


Salam...

Ari nie labour day,aku mengucapkan slmt bersuka ria di weekend nie semoga ari anda penuh bermakna makkaiiih ayat.....Biasalah ari minggu2 nie aku wat akitiviti berfaedah aku kat umah jer....x banyak aku leh wat kat luar tu, tambah2 ari nie labour daay lagi ramai maknusia yg berpeleseran dikota2 bandaraya di shuping complex dan dimana tempat yg menjadi tumpuan org ramai bertambah ramai lgi lah org memeriahkan majlis....tu yg den lomah klu ader ngan ramai crowds,bukan aper masalah pecemaran udara x yah ckp lah,mcm2 bau ader....dan blomm campur ngan budak2 kecil yg penuh riang girang.........sane bunyi ngaum sni dok nembek mcm2 ader..frekuensi gelombang mikro x yah cakap dah mencapai tahap pencemaran bunyi mengalahkan ultra sound....sampai satu saat tu reseptor bunyi aku x dapat menhantar data2 ke otak...jd blank

So slmt meluangkan masa di weekend nie....ari niie ader handphone fair kt pkns bertambah ramai lh...br berhajat nk g :p x per akan ku redah onak dan duri demi mencapai cta2.....so renung2kan slmt beramal....

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails