mari main click2

Pages

Sunday, May 23, 2010

Jubah owh Jubah


salam,

jubah owh jubah...

wah esok ari yg ku tunggu2 dah tiba dan akhirnya status aku sebagai pelajar uitm dan akan menjadi alumni uitm plk.hehehee gler wei seram sejuk aku jadi..mahu tidak nyer nama aku dah lah start dari alphabet A maksud nya kemungkinan aku no 1 yg nak naik pentas.....tp aku berharap sgt dak2 ANC naik dlu..kurang skit debaran hahahaha....dah lah sesi pagi,grafik degree konfem2 first skali..merupakan penghulu kepada sidang ke 6....takoooot.hahahaa aper pun best of luck to all candidates n congrats...

Nk citer pasal jubah,aku nyer jubah kali nie dapat semua serba kekurangan,padan ngan muka aku gak x check awal2....butang kat hood x der,jubah nyer tempat lekat miss place.aahhh..tp selamat tailor of panama ader A.k.A mak aku....dier adjust smua tuk aku..hahah nk harap kan aku menjahit silap besar lah jack..x reti den dohhh jahit2 nie....so kali nie diorg satu family datang tgk aku kecuali kakak sulong aku sbb husband dier keje...alang2 dh keje tu aria mai duit sudah memadai tanda wakil anda datang menghadiri majlis sy yg x seberapa nie :p so mari buat onar di dewan sri budiman.......


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails