mari main click2

Pages

Saturday, May 15, 2010

Pengalaman memberi erti kehidupan

Salam,

Mak aiih tajuk bukan main.Semenjak aku jadi petani moden nie,aku tanam pelbagai jenis tumbuh tumbuhan.ckp sajer aper yg nk....bak jin org putih cakap....Ur wish is my command....u name it u got it...hehehe...kadang2 petani moden pun perlukan keje ttp...nk beli baja,nk beli orang2 smua nk pkai duit kot....

Ari tu aku dengan sikap berdaya saing nie dengan penuh berdedikasi pergi interview di sierra cirlce a.k.a laksa shack....post as desinger kehormat :p......bertempat di kawasan perindustrian subang berhampiran dengan kampung melayu subang...Mula2 tu alamat tu mmg tanya kat mr.google maps lah aper lagi....dh x tahu sgt mintak kat pn suraya tu a.k.a hr kat stu...ble dh bagi kami pun memulakan perjalanan merentas dalam kul 3p.m sbb boss besar dier nk jumper kol 4.30p.m......Dengan berkat kegigihan aku as co pilot and kk as a driver bertolak ke subang mengikut lebuhraya ldp...mengikut laluan ker subang airport....ble campur kepandaian 2 orang makhluk allah nie tersasar sama skali dengan landasan...mahu tidak nya,,,,2 2 org bijak pandai menyimpan memori ala2 GPS dalam otak x simpan alamat mahupun peta lokasi...memang melampaui norma kehidupan sebenar rempit sejati :P.....

Perjalanan musti diteruskan,jalan punya jalan ikut highway nie straight jer dunt belok2,akhir sampai lak ketempat bkn lokasi ditujui.....smapai kami di glenmari SHAH ALAM bkn subang...yes sampai blik shah alam...aku bertrima kaseh kepada otak kami yg sggh geliga ni..OK aper lgi call PN Suraya lagi tny mcm ner nk g.....ok dier plk suruh ikot highway guthrie terus jer sampai kota damansara,subang aper ntah lagi....ader lah satu part tu tersesat ke rumah perkampung org melayu..ader plk kan kilang laksa kat stu..dan akhir nya kami jumpa laksa shack kat angkasa kot diorg nyer company jalan utarid..mak aaihhh mcm angkasawan jadi nyer....
Time interview mcm2 ditny nyer,siap ader test mendraf logo restoran.......interview dari kul 5 smpai dkt kul 9malam.....punya lah lama nk dgr ceramah lgi..dan keputusan telah pun muktamad akhirnya bkn aku yg dapat post tu tp kk yg dapat..bgs lah dier yg dapat..klu aku dapat aku nk pegi ngan aper....transport pun x der.....x per mgkn rezki aku bkn kat stu......usaha perlu ditingkatkan....saper2 yg nk pkai designer tu cari lah aku....:p


Receptionist


Waiting Area

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails