mari main click2

Pages

Sunday, May 16, 2010

Nikmatnya terasa.....


Salam,

Ari nie tekak nie berangan nk makan ice cream plk,mcm ngidam plk jadi....mujur time tu aku ader kt shuping mall lalu menyinggahkan diri ker booth ice cream mcd....slalu aku order kat kaunter jamban tu sundae cone biase jer...tp ari nie aku ternampak menu baru mango + peach =mc flurry new flavor....
time dier mula2 masuk ke mulot sampai ke lidah....reseptor2 lidah aku semua bertindak blas...masam,masin,manis bergabung meletup...ble impuls2 menghantar informasi ke otak...maka muscle2 mulot aku mula menyengih menandakan kesedapan mc flurry tu...terasa nikmat nyer mmg marbeles..aper lagi mari lah kter same mencuba flavor nie......:P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails