mari main click2

Pages

Thursday, April 15, 2010

UPTOWN girl

salam

Setelah dihitung,dibanci, disukat,dicalculate secara tahunan, sedar x sedar aku selalu gak g tmpt nie,tmpt nie x der lah best sgt mcm shopping complex yg terkemuuka di bandar-bandar femes nie,x ader air cond,x der wayang,x der fast food x der toilet mewah tp toilet free tahu lah mcm ner keadaan nya :pTempat nie klu weekend mmg havoc abis kete ke hulu ke hilir,moto pun menyempit sana sini penuh sesak....

Aku g tmpt nie bkn beli aper pun sajer ske2 jln,nk mkn jual mahal2 kunun nyer nk pulang modal renovate ari tu lah tu..kedai makan jer interior x hinggat lawooooo.....makan portion skit tp mahal tu yg x puas ati tu....Bayar lebey makanan pun kne lebey lah x ker gtu cik selmah...tp yg best nyer tmpt nie dari ke budak kecik sampai ke dewasa semua mende ader....toys,baju cap ayam,suar,ice cream, ubat-ubatan, kedai runcit,binatang exotic pun ado senang kiro macam-macam ada.....

Tempat yg aku slalu g nie lah secara keseluruhan dh dekat 10+++ kali aku g secara tahunan,bawak family datang jenguk kawasan,kuar lepak ngan kengkawan,kuar cari rubik,cari spark plug moto pun cari kt UPTOWN nie kire nyer pantang nk cari mende2 pelik time tgh malam nie g lah uptown,slalu g mmg busan tp rasa mcm nk g jer walaupun x der motif pun......yg best nyer ader open air karoake....plus sound system n dj weiiiiii hbt tu.....duta UPTOWN nie ala2 irwanshah kot tp versi malaysia PUNYA!!!!!!!mari layan gambo yg sempat aku snap tuk org tgk :p




0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails