mari main click2

Pages

Friday, April 16, 2010

Aksi Panas Staff Library

Salam,

Aksi panas nie dirakam apabila restoran nie air cond dier terlalu ciput jer kuar,so kami semua dlm kepanansan......kali nie event makan makan aku ditempat dimana resepinya dirahsiakan dari khalayak ramai,sungguh berrahsia btul si pemilik restoran nie tp kesah aper aku, janji makanan nyer boleh menerima kriteria perut aku n halal dimakan aku blasah sajer...so far makanan yg dihidangkan good and air yg diminum pun meriah,tp aku lg prefer sky juice jer..

Makanan kat sni x der yg murah punya semua style stock mahal2 jer,bg aku yg x bekerjaya tetap nie still restoran nie jatuh dibawah kelompok mahal lah.tp kfc tu dikira standad average jer...mampu jer aku nk g mkn.so far makanan yg aku order sedap n memenuhi segala kriteria perut aku,bkn calang2 makanan yg boleh menembusi perut aku nie kecuali ia memenuhi kriteria, terlepas sirim dan puspakom dari aku baru boleh melepasi.klu semua ciri2 dan term n condition tidak mencapai piawaian YOU ARE FIRED :P aku bkn memlilih tp dh mmg style aku,aku x mkn jgn paksa aku mkn,kang aku buang kater aku tolak rezki huhuhuhuhuh..

aku bg kredit tuk Kak aida,kak Awin and Kak Eza kerna membawa ku pergi bersama dan membelanjakan aku trima kaseh diucapakan dan ble lg nk wat program sebeini rup lg :P sy sedia menabur bakti dan menbanting tulang empat kerat nie :P


Rahsia Resepi

Tom Yam Kung

Ice Blended Chocolate

Mushroom aper ntah x igt dh

Chicken Cordon Bleu


Peserta yg ambil Bahagian


Inilah bukti pembelian ;p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails