mari main click2

Pages

Sunday, April 25, 2010

Nasi Lemak


salam,

Ari minggu yg indah nie,serunuk merehat2kan mata,badan n mental,tp ari nie aku n geng umah ater nyer nk memasak nasi lemak special case......oklah boleh trima gak idea tu......tp yang aku x leh nk terima kenyataan nie kawan aku kejut bangun tido kul 8 pagi dah nk suruh masak.....makkkkk aihhhh awal nyer,kter nie nk bawak gi niaga ker tau nak makan sendiri2.....x per lah biarkan lah die, die tgh excited nk masak lah tu sbb dh lamer dapur umah ktorg x berasap sbb smua sibuk dengan pekerjaaan masing2.....al maklum lah carrier man skang :p
Masa Memasak : 10 a.m

Tempat : umah aku
Event : mari makan nasi lemak bujang senang x senang senang

Tetamu Undagan : OT(bukan nama sebernar/a.k.a Chef)

ahli : 3 + tetamu undangan = 4
......................Kurt(bukan nama sebenar (co chef)
......................Fakrul ( cleaner)
......................Aku (big boss):p turun padang gak tp potong timun jerlah n goreng kacang

Bujet sorang : RM 3 per pax(saving duit aku lagi)

Pembikinan sambal :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails