mari main click2

Pages

Wednesday, April 14, 2010

Alhamdulillah

salam

Alhamdulillah, nk dijadikan cerita selepas entry duit owhh duit tu,aku dengan perut kelaparan nie aku g lah cafe nk membeli makanan,aku amik nasi goreng n fakrul amik mee + beehoon lepas dah amik semua ktorg g lah beratur nk byr.depan ktorg ader lah seorang kakak tu,tengah menbayar makanan dier dengan secara tetibe akak tu kater kat kakak cashier

Kakak A :kak saya nk blanjer bdk 2 org nie

Kakak Cashier : kire2 ngan aku n fakrul n kakak tu total semua Rm7.brape sen ntah

(aku n Fakrul terkesima sebentar disitu kenal akak tu pun x)
Aku : Trima Kaseh Kak

kakak A : ala bkn mahal pun
(dier pun berlalu pergi)

Ya Allah aku bersyukur sangat ooooooo kuase Allah klu nk bg rezki kat hamba2 die mcm maner cara pun boleh jadi...time tu aku mmg x leh nk gmbarkan perasaan aku...gler lah besar nyer Kekuasaan Allah ...Amin

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails