mari main click2

Pages

Friday, April 23, 2010

Hari BUMI 2010

salam,

Hari bumi 2010 x salah aku semalam tau 20/4 ri tue....so bersamaan dengan hari tuk bumi kter nie PTAR Perpustakaan tun abdul razak telah menganjurkan program satu bumi untuk semua dengan kerjasama JAS Jabatan Alam Sekitar dimana perasmian nya berlaku pada hari ini 23/4/2010 (jumaat) aku mcm biase lah selaku skp a.k.a designer kat stu :p ...mendesign semua yg printed based..Bagi aku design kali yg aku wat akuu x berapa nk berkenan sgt sbb aku terikat dengan konsep and bahan yg diberikan terlalu limit untuk aku produce....Design aku bukan nya hbt sgt pun tp ader lah basic2 design dalam diriku nie.Tp kekadang org kater ati client kene jaga so aku ikot jerlah kehendak mereka...aku design Poster,banner, bunting, fylers and name tag so far ok kot.....dan montaj Perasmian td dibuat oleh Fakrul dak Skp kat sini gak a.k.a desingner@multimedia tu kelebihan bg dier lah.....




aktiviti yg dijalankan cop tapak tgn menyokong kempen save energy, main lontar2 gegelung main game interactive dll....



P/s: once dah dapat konsep tuk poster aku transer ker bunting,banner,web banner, buku program dan flyers sonang kijo :p

antara aktiviti yg dijalankan ari nie :p
Montaj perasmian :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails