mari main click2

Pages

Monday, April 19, 2010

Kemalangan Ngeri x Ngeri Sgt tp..............

salam,

Shah Alam,seksyen 7- aku menyaksikan kemalangan yg melibatkan nyawa 2 orang wanita india,seorg berumur dan seorg lagi muda dalam 20an,kemungkinan ibu dan anak.Dimana kereta yg dipandunya terbabas masuk ke dalam longkang @ TASEK aku pun x sure aper sebenarnya mende tu...


Kemalangan bertempat di depan khulafah,seksyen 7 pusat komersial,aku difahamkan oleh saksi2 yg menyatakan pemandu terhimpit untuk mengelak moto lalu terbabas masuk ke dalam tasek.
Selamat ader ramai student n passer by yg datang menolong...TENGOK!!!!tulah masyarakt malaysia yg sggh prihatin terhadap kemalangan termasuk aku :P,bkn aku x nk tolong tp klu aku gi smlt kan takut nnt diorg yg kene slamt kan aku sbb aku maner reti berenang kang aku yg lemas.

Kemudian ader seorg lelaki yg beruniform,PALAPES kot agaknya dengan perasaan prihatin dan niat untuk menolong lalu dier terjun kedalam tasek untuk menyelamatkan 2 org mangsa kejadian..Bg aku tgk die sorg jer dok tolong mmg ssh lah skit n lmbt...klu die sorang nk agkt kete tu mmg x dpt lah kan.....dan barulah bomba dtg,di pendek kan cerita bomba tarik kete tu gne kabel,separuh jer kete tu terangkat sbb nk segere kan proses pengeluaran mangsa yg berada dlm kete,setelah mngsa dikuar nmpk mcm dh x der arapan,sbb pucat abis dh satu bdn,ngan lembik....yang penunggang moto tu aku x tahu aper situasi die,cedere ker aper ker....tp sian aku tgk anank banak tu....mgkn mak dier nk anta ank dier g skolah ker tetibe jd mcm nie,,,smua tlah ditentukan and mungkin ajal dier dh sampai....TAKZIAH wat family mangsa.....


ramai x org tolong ????





0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails