mari main click2

Pages

Friday, April 16, 2010

KARPET kuning

salam,

ari nie aku g solat jumaat kat masjid negeri shah alam,mcm minggu2 lepas tp ri nie ader sultan selangor turun padang eh turun masjid :p berjemaaah bersama rakyat jelata,yelah negeri aku maner ader sultan,ketua menteri ader lah hahahaha....tp bkn beragama islam lak tu sbb tu dier x der slalu smyg jumaat heheheh...

Yg best nyer Kete Yg sultan tu naik x der no plat tu just ader trademark diraja jer huuhuh parking maner2 pon boleh kang klu kene saman murka sultan brani nk saman errks...sepanjang perjalanan aku naik keatas.... kapet kuning jer menjemput aku terasa macam sultan tetibe.aper pun long live Sultan Selangor :p .

tapi aku nk g menghadap lg besar kebesaraanNYA lg Maha Aggung..


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails