mari main click2

Pages

Friday, April 23, 2010

OOooooo Profff H


salam,

Ari nie ader event 1 bumi tuk semua bersamaan Hari Bumi 2010 kat library uitm...so time rehat aku ddk lah opis td jer g mengulor,so time aku tgh menaip blog tuk entry yg lepas...keadaan dalam opis mmg sunyi ader dalam 5 org jer then masuk lah seorang mamat dari pengambilan pelajar aku nama kan dier sbg Prof. H (bukan nama sebenar),die masok nk jumpa dengan ketua jabatan aku time tu tp malangnya ketua aku x der so selepas dier ke hulur kewhilir dalam opis dier terpandang kehenseman aku ngan kerambutan yg yg kian memanjang :p antra soklan yg dier ajukan kepada ku,merupakan soklan cepumas yg ssh hendak dijawab oleh stdnt sekian alam.....


Prof H : U student ker?


Aku : aah,

Prof H : tgk stdnt card? naper rambut u panjang?

Aku : owhhhhhh,sy dah abis blajar dh skang tgh tggu konvo

Prof H : owh if u nk convo pun still kene rambut pendek

Aku : yesssss,tapi sebelum konvo baru sy plan nk potong

Prof H : u kene rambut pendek sbb u ader dlm itm,kene jaga status,bla..bla..bla (time nie .............aku dh bukak jurus memekak kan telinga daripada serangan musuh)

Aku : hmmmmmm,owh ok2(yes ok,yes orite jerlah aku ckp)ble dh tua mmg dh byk ..............songeh ader jer idea nk ckp (after tht ketua jabatan aku pun datang mencelah,slmt ..............ari aku time tu)malas dh aku nk dengar leteran Prof H tu F*@k panas jer ..............aku....ketua jabatanaku kater kt prof h tu nnt dier potong lah tu :p, tp aper pun ..............soklan melayu ble dh memengang pangkat besar dalam sesebuah agensi kerajaan dh ..............mula nk membongkak kan diri

Prof H : U kenal x dekan u?

Aku : hmmmmm dlu nyer kenal yg baru sy x kenal..

Prof H : tgk dekan sendiri pun x tahu

Aku : dulu Dr.Baha skang x tahu sbb baru masok jer....

Prof H : Dr mustafa halibi u pny dekan skang...

Aku : owhhhhhhhh

Prof H : u KENAL x saper i?

Aku : aku jujur mengatakan X....sng

Prof H : I nie bahagian pengambilan pelajar

Aku : owhhhhhh okkkkk.....takut nyer aku ngan pangkat ko dunia nie
............then boss aku nyelit diorg nie bagossss nie all design sprm ker aper semua diorg wat, ............u x der ker kawan2 u yg nk pkai designer ? lalu prof H kater owhh i ader ramai ............kawan kt industri,nnt u guys bg resume kat i then i bg....uikkks td bukan main garang ............ko.....:p
ayat of the day Prof H : U kenal siapa i?.... i bukan nk marah kt u tp ............nasihattttttt (perbualan yg dier ungkapkan dari mulut sggh kerek skali walaupun dier ............cuba nk bg keje kat aku :p)

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails