mari main click2

Pages

Thursday, April 22, 2010

Saudagar Topi Putih


salam,

Ari nie perjalanan aku ker opis so far Alhamdulillah sampai dengan selamatnya walaupun lambt skit,stil sampai menjalankan tanggungjawab aku sebagai tetamu kehormat :p tp sesampai jer aku kat library parking moto cun2 tetibe aku didatangi oleh seorang pekerja uitm yg maseh dalam tugas penyamaran,bertopi kontraktor,berjaket biru dan bert-shirt kolar lalu mendamping aku

Saudagar Topi Putih : Awak nie stdnt ker?
Aku : ermmmp,erpppp,ermmmmmmmmmm aku tergagap sebentar .........................kat situ sy stdnt skp kat library...

Saudagar Topi Putih
: owhhhh stdnt lah.....Panjang rambut awak????

Aku : owhhhh sy bkn stdnt dh en. sy dah abis blajar(dengan bangga .........................nyer aku menjawab) sy tgh tggu convo nie?
Saudagar Topi Putih
: owhhhh, convo bln 5 nie ye?

Aku : aah,(sentap pak gad tu) ;p (aku pun berlalu ke moto nk ltk .........................helmet kat stu)

Saudagar Topi Putih
: dik kunci moto tu erk(amboiii concern nyer dier kat aku)


(tp aku respect lah pak gad nie x kerek bahasa baik jer bak org kater bahasa menunjukkan bangsa,KEEP UR GOOD WERk!!!!!) dier pun pegi mencari mangsa yg hendak disaman :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails