mari main click2

Pages

Monday, April 5, 2010

Hidup ku sepi




Td tgh enak diulik mimpi,suatu perasaan telah mengejut aku dari buaian mimpi yg indah lagi menyenangkan... Sebaik aku bagun dan membuka deria penglihatan aku tetibe dunia aku menjadi sepi gelap..terkejut aku..apa dah jadi pada diriku ini tidaaaaaak

aku igt simtom2 nie kene kat aku jer tp uper2 nyer satu taman jadi mende yg sama terkapai-kapai dalam kegelapan...
Uper2 nyer tnb sajer nk wat earth hour sendiri2 dier blackout nyer satu kawasan umah aku...golap jd nyer....menjerit2 budak pompuan dpn umah aku ishhhhh2

klu earth hour satu jam tp kat sni jap jer x sampai 5 minit dh ader blik lampu huhuh slmt dier bkk blik klu x mmg berkolam air masin lah aku ri nie :P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails