mari main click2

Pages

Tuesday, April 6, 2010

Kesah Malam Pertama

Salam,

Perasaan aku waktu tu berdebar2, tak keruan aku jadi mlm tu and malam semlm..resah pun ader,gelisah jgn cakap lah perasaan aku bercampur2...aku x senang duduk jadi fikirkan mende nie....mcm2 yg bermain dalam fikiran aku...aku binggung...hmmmmmmmm]

Tp sampai ble aku nk rasa sebegini rupa, jgn sampai perasaan yg menguasai diri, aku kene berani menghadapinya walaupun menanggung risiko yang tinggi....

Pada ari yang ditggu2 perasaan aku semakin gentar,gemuruh lah darah manis org kater kan nk wat mende yg first time nie..mmg perasaan bercampur2...jantung aku berdenyut semakin laju semakin laju...tahap blood pressure aku dh melampaui org sakit jantung....


Malam tu aku bersiap sedia untuk menghadapi segala yg mungkin berlaku kat atas diriku nie..aku pasrah..Style aper yg aku perlu tunggang dier,superman kah?,scorpian?...Aku yg jd domain bkn dier,dengan nekad aku memasang segala kelegkapan kat diri ku..mana tahu ader bahaya disebaliknya,org kater sediakan payung sebelum ujan.....takut lah kan pa per terjadi..

Aku tgk dier dgn penuh ghairah,si dia pun tersipul malu menengok aku.....aku pun rasa mcm dh lmbt nie, aku pun menunggang dier dengan berkat Kalimah Bismillah dan ilmu yang aku perolehi selama ini yg terpekung didada aku curahkan segala2 nya...Mula-mula aku buka segala kelengkapan yg dipakai nya untuk memudahkan perjalanan aku...aku memasukanya dengan perlahan2 lalu ble dh lampu dh ijo aku aper lg dengan rakusnya memulakan langkah untuk menghidupkan suasana yg hening pada waktu itu...br lepas ujan kater kan...menjerit2 si dia....orang kater pelan2 kayuh br selamat....

Akhirnya aku selamat sampai ker destinasi yg aku tujui,nie lah yg aku tunggang selama nie...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.





























Mahu aku x takut nyer and gelisah nyer,dh lah x der lesen road tax x der,xcdnt sia2 aku,dh lah port stu byk polis dari seksyen 7 sampai seksyen 17 aku bwk..ikot jln jaoh nk elak polis punya pasal...Sesudah aku selamat sampai ker desnitasi yg dituju service bertukar tangan plk ker tgn Fakrul pemilik sebenar moto nie :P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails