mari main click2

Pages

Tuesday, March 30, 2010

trima kaseh nuffnang

salam

aku HAPPY woooooooooooo ....

aku asyik tgk2 bloggers lain jer dpt buffered earning.....kejelesan melanda di diri, aku nak kater diri ku nie aderlah sbgai kategori beginers lah dlm blogging nie
so x der lah expect pa per dari nuffnang ,tp ari nie baru lah aku bkk nuffnang sbb aku blogwalking jer musti diorg cite pasal earnings nie slalu aku bkk nuffnang check earnings x der pun asyik Rm0.00 jer tp ari nie aku check tgk2 dah ader Rm0.50 betapa bangganya aku hahahaa first time dapat earning tp
aku stil x brapa nk phm sgt lah mcm ner concept nie.....
org klik kte dapat duit ker? hmmmm aper2 pun yg penting aku rs happy sbb sambil aku blogging sambey dpt duit org kater
skit2 lama2 jadi bukit......

kayo aku hahahaa bkn skang lah tp nnt :p


pesanan penaja:kepada blogger tegar diluar sana...klu ader ads kt blog aku sle lah dtg:p tolong menolong...budi bhs budaya kiter

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails