mari main click2

Pages

Monday, March 29, 2010

Hampa

salam
ari sabtu yg lepas, aku dh berbakti pada bumi dengan menutup lampu ngan siap smua barang letrik umah aku ditutup nya..gelap gulita dunia ku. dan cukup jer kul 8.30 jer aku pun capai cameraku merakam detik earth hour kat shah alam target utama icity.....dimana lampu dier yg bergemerlapan (lip lap lip lap) yg berdiri megah aku pun snap lah 2 3 kkeping gmbr icity untuk dijadikan bahan bukti earth hour ......
Aku tunggu
punya tunggu

tunggu lg sampai lah
sejam menungggu nie lah hasilnya

Sebelum Earth Hour
Selepas Earth Hour(x der beza pun)

Nie yang KU KUCEWA sgt2 x ramai pun smlm yg ambil port pasal earth hour nie...
cerah jer shah alam ari sabtu lepasss
yg ttp lampu br kerat jer.. :(
tahun depan kte reramai g tutup tnb trus br earth hour...golap mesia kang hahhahahaah
aper pun next year klu ader kter rerarami menutup lampu ye... Go Global Green



0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails