mari main click2

Pages

Tuesday, March 23, 2010

Silat owh Silap

Salam,

aku nie bercadang nk menghadirkan diri ker persada seni mempertahankan diri...
sajer nk mengisi masa muda remaja aku nie dgn martial art
so skang nie aku tgh bercadang nk masuk silat...
aku decide nk try melayu nyer martial art...ater nyer x kan melayu ilang di dunia
yang mana berkenan dihati ngan murah ditgn ku untuk byr ;p hehehe
aku nk try juin..saje ske2
oleh demikian aku mengambil langkah permulaan pergi men'survey' silat n martial art
kat uitm....niat di hati aku nk try bljr capoeira mak aiiih(cita2 biar melangit jgn kelaut)
yang aku takot skang,nnt org yg dtg serang aku x sempat nk rasa terajang aku tp perut aku


mcm nie nk suruh aku masuk capoeira :((

jer yg pegi dlu...yelah aku menyimpan semua tenaga aku kt perut
sbb tu agak berat lah aku nk wat back flip ker gimnastik ker gimrama ker
sbb aku tgk capoeira nie mcm nk melompat nk menari nk gimnastik semua ada dalam tu
klu aku lah yg masuk mmg dh berbelit-belit lah antara kaki aku ngan perut.... dier ter stuck
sbb tu aku mengambil keputusan x masuk capoeira....aku try lah nk amik silat..
aku ske tgk silat gayung pusaka ngan silat kalimah
tp uitm ader silat gayung malaysia,silat cekak ngan tae kwan do jer
so aku tgk diorg train kat court tenis.....bg aku silat gayung malaysia
mcm x kene ngan diri aku....aku tgk guru silat dier x ajar org btul2
ader org tu siap lupe step tp dier x btulkan,so reject lah
klu aku masuk dapat guru mcm tu mmg aku bljr tumbuk tendang koboi jer lah....
so sampai skang aku x jumpe yg berkenan dihati
so aku terpaksa lah hold dlu :p

Pesanan penaja: biarlah ilmu koboi yang ader wat seketika waktu...nnt br kter perlengkapkan diri..boleh lah dok mengasah penumbuk sulung nie....:p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails