mari main click2

Pages

Wednesday, March 3, 2010

aku dan i City

aku datang lg dengan pelbagai coretan :P


Pada ari sabtu yg lepas 27 febuari 2010 ari sabtu bers
amaan dgn cap goh meh :p aku pun dgn muke chinese celop ku g sambut gak cap goh meh kat i city yg terletak btul2 dpn rumah agam aku :p....aku pegi sbb mcm meriah jer mlm tu dgn lampu nya bergemerlapan konsert free,nari free aku ngan si assistance aku pon poei lah acara gilang gemilang itu....pegi jln kaki jer sbb dkt dgn umah ,secara x sengaja aku pun leh mengurangkan department kt perut aku...kurang 1/2 floor pon ok gakk.

aku dan icity,
ble nk smpai punya lah ramai org sampai nk naik tgga pun kena beratur punya ramai x ramai lah time tu...peluh2 manja aku pun kuar lah dh letih berjalan lebey kurang 200 meter paras laut :p nk mendaki bukit lg nk berenang br leh sampai...dan akhir nya br sampai ke pun
cak i city....
1st impression aku wow kat malaysia ker nie ngan pokok2
lampu nyer pokok tipu lg campur tolak bahagi semua i city mlm tu mmg gamat..


aku dan icity,
ble 2 makhluk tuhan yg paling seksi masuk kawasan pokok berlampu tu, mak aiih terkejuz seksi lah ktorg tgk pokok2 yg meriah riah,merak ader,ponny ,swans pun ader senang cter dh mcm syurga lampu mcm2 ada...ble tahap gler meroyan bergambr, assistance aku dh start nk jd model lampu lampuan dh mula nk posing kt semua corok lampu.....:p asalkan ader gmbr dier senyum jer...ishhh
2 masyarakt....last skali show firework...penutup cap goh meh....after firework ktorg pun aper lg keberangkatan ker umah agam blik lah...

7 comments:

  1. muka ko ade chinese ke....mamak celop ade la...

    ReplyDelete
  2. ko x nmpk ker kechinesesan aku terletak dimana :p tang idong kah,tang muka ka,tang perut lah jawapan nyer happy god kot kan aku :P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ko tu asisten aku!!! bkn aku!!!

    ReplyDelete
  5. ko tu asisten, bkn nyer aku!!! hampeh

    ReplyDelete
  6. ahhhhhhhhhh blog aku ko jd assistant...:p

    ReplyDelete

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails