mari main click2

Pages

Tuesday, March 30, 2010

Mari wat Duit


Salam
Mari wat duit
dengan Mylook :P ari tu aku terbaca dr blog aried pasal mylook nie...aku klu dgr jer dapat duit free nie mmg aku laju :p mende nie search engine yg baru nk bertampak kat alam maya nie.so kter search gune mylook nie kte dibayar $0.22 per search so limit dier 5 search per day...esok kter search lagi 5...dapat $1.10 klu sebulan $33 pahtu selebih nyer kire lah sendiri hehehee.. aku pun juin lah mende nie x rugi pa per pun sbb x perlu bayar just search jer mende yg korang2 nk search, x salah kan klu nk cube just daftar gne email...tu jer lepas tu sle lah wat duit :p
nie yg aku dh search sejak semalam ari nie blom lg :p cube lah click tuk mencube ye

pesanan penaja: x salah klu nk cube, klu dier bg duit btul2 saper yg x nk just nk mencube
Slmt Mencube ye......


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails