mari main click2

Pages

Wednesday, March 24, 2010

Proton Emas

Salam

Reality atau hanya concept car sajer......

Aku pun kekadang nk gak rs wat liputan :p
Perancangan proton tuk memenangi ati market..dengan memperkenalkan

PROTON EMAS
Proton EMAS nie stand 4 ‘Eco Mobility Advance Solution’
kete malaysia hybrid yg first kot klu x silap aku...
aku nie bkn pandai sgt pun pasal kete
klu mkn ok lah....bak org kater serahkan pada yang pakar...
dari aper yang aku tgk kete concept dier ala2 style kete smartfor 2 and smart for 4 tp proton punya style,tp klu bg kereta malaysia aku rs kagum tgk
design ngan interior dier....mmg cun lah gak...
nmpk futuristic...
mungkin aku tersalah bc ker aper ...yg kater 2012 kete nie br ader kat pasaran....entah lah labu den pun x tahu der....
lets the proton do their jobs.....kter tggu n lihat sajer....klu aku mampu aku pun nk angkt satu...klu mampu :p



pesanan penaja: gmbr kat atas smua aku amik dari sini aku edit jer gmbr bg nmpk lain skit :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails