mari main click2

Pages

Sunday, March 14, 2010

malang nyer die

salam
ari yg malang

ari ini bersamaan dgn ari sabtu pukul 10.30 p.m
bertempat di blok 34 jln plumbum,seksen 7 shah alam bilik aku n si fakrul
berulanng nyer sejarah itam buat kali ke3,
mungkin dugaan yg perlu kami tempuh berulang ulang kali...
ini hanya dugaan Allah kepada hambaNya
kejadian terjadi apabila setelah selesai nyer kami menontot af...
cuaca disini agak dingin dgn angin sepoi2 bahasa...rupa2 nya angin malam
yg sepi membawa storm warrior bersama....

angin tetibe menolak pintu kamar akupommmmmmm,... berdentum
kami pun wat dunno lah perkara biase jer...angin melambai2 mesra didalam bilik aku
ble dh tertutup.....
aku dgn niat baik di hati nk main fb di dlm bilik...
cube nk bkk pintu tp
aku x ngalah ngan pintu nie
aku coba lg
dan lgdan sebenar nya pintu dh terkunci dr dlm LAGI LAGI dan LAGI...
dah masuk kali ke3 tukar tombol dan duit pun melayang
naseb...naseb....
slmt dengan kekuatan aku seperti abang badang
memecahkan tombol itu
setakat tombol pintu yg cuba menghalang niat baik aku
x dapat lah jack :p
dengan teknik tendangan pengemiis..aku mengumpul tenaga ku dari perut
trus ke kaki
aku bg tendangan pengemis tanpa bayang :p wachaaaaaaaaaaaaaaaa....
hanya sekali tendangan terbuka pintu itu......
terabur gigi tombol itu berani menganggu laluan ku..cisssssssss
skang bilik aku dh jd easy aksess....masuk kuar lopong jer pintu x der tombol n kunci...skang nie aku perlu buang mayat tombol didalam alam bkn dgn alam kte...
astala best x babeh
pesanan penaja:.....jgn biarkan pintu anda terkunci padah akibatnya nnt :p



akibat terkena tendengan pengemis tanpa bayang

tersembur gigi tombol hahha


2 comments:

  1. mari2 alamat dh bg kat dlm entry tu hahahahaa
    pertolongan amat dihargai :p

    ReplyDelete

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails