mari main click2

Pages

Friday, March 5, 2010

telepon berbunyi ring ring ;p

hello my name is Bond.... james bond :p...


salam

aku datang dengan seribu tanda tanya.....

ari tu hepon ku berbunyi..grrrrr.grrrr.grrrrr vibrate
dan sebenarnya,dan sebenarnya,aku kamuuuuuuuuuu(ring tone lagu yuna)
ex gf aku tuuu
aku didatangi sebuah panggilan telipon yg berbunyi begini

aku: haluuuuuuuuuu
telipon: nie en ahmad rofli ker?
aku: ye sy?
telipon: sy dr nizar n trading bla bla.........
(sbb aku atas moto aku x dgr sgt).....dier kater nama dier ali nk bg job kat aku....wat packaging...bla..bla..nk quotation...bla bla...
aku:dlm ati aku..sepatah haram pun aku x dengar hhahahaha.....lalu dengan kepakaran aku mem'plastik'kan diri aku menjawab ok2 nt u emailkan kat my email.....
telipon:ok nnt i bg details pasal mende nie.....
aku:ok2
end of discussion.......

pahtu ble dh sampai opis aku pun bkk lah email...
ader lah mamat tu nyer email tawaran design bla..bla konsep islamic...
mak aiiih aku dh terbyg musti mamat nie islamic abih pakai sarban aper smua......nk islamic bagaiii...
tamat tuk bhgian pertama...:P

dan tggu sambungan cerita nie dlm part 2...
perjumpaaan aku dan mamat islamic nie:P

so aku pun kater dlm email tu kter jumpe tuk berbincang ye.leh sembang details nnt:P

2 comments:

  1. yuna gf mung? mak hayam berangan dipagi hari..

    ReplyDelete
  2. cissss wat pa nya mung jeles ngan aku huh!!menci menci...

    ReplyDelete

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails