mari main click2

Pages

Friday, March 19, 2010

Kaji Cuaca

salam

ari nie aku rs panas kat shah alam nie mengatasi panas2 negara lain,
mungkin sbb populasi stdnt kat sni yg semakin meramai ngan pembangunan
yg semakin memesat sampai tersesat aku kat bandar anggerik nie :p ngan icity bukak lampu tep2 ari mcm dh pemanasan global kat shah alam nie..

aku klu kat opis sejuk gak perut nie sbb beraircond... kat umah mak iahhhh
mcm pecah lemak aku rs :p tp x kurus2 pun...
die punya panas nie aku rs mcm nk g berendam jer kat dlm sinki tu....mcm muat...klu x muat my whole body pun x per janji perut aku jer masok pon ok..;p

sajer nk try wat entry pendek jer



panas wei

pesanan penaja: nie br panas dunia.........br diuji skit ...dh merungut ishhh2 maknusia :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails