mari main click2

Pages

Tuesday, March 16, 2010

mari bercakar2

salam,
sian nyer dier part1 :p

smlm ari isnin dalam 1800 hours.....
bertempat di seksyen 7,jln plumbum
berlakunya satu pertembungan diantara staff uitm ngan stdnt itm...
kedua duanya merupakan kaum hawa yg berhati kental seperti iron lady..
pertembungan ini membabitkan diantara kereta(myvi) yakni tuan empunya dlm ati ada taman
dan moto (ego) dimana ego die melebihi thp kewarasan manusia..
sorng dari mangsa merupakan kawan aku aka boss aku(so aku mention ngan nama KAK A(bkn nama sebenar)identiti mangsa,umur dirahsiakan)...
boss aku anta mesej

xjd makan.Kak A ....excident dpn rmh korang
aku aper lg trus lah gi tempat kejadian
aku tgk kak A....tgh berdiskusi dgn saksi2 kejadian..
aku trus lah tukar@ henshin jd detektif conan yg pergi menyiasat kejadian
tp aku tgk kak A tu cool jer tp yg melanggar tu yg emo lebey....
dgn kemahiran aku menyiasat,aku menganalisa,aku wat questionaire,aku wat survey
last skali findings aku menyatakan yg bdk tu yg bersalahkuar sempang x tgk kiri kanan akhir nya termakan jalan...tp aku rasa
dak pompuan tu pakai ilmu kebal...sbb dier ok n shat walafiat
keter kak A yg kemek agak truk bumper dier...kesian :p
aku baru berhajat nk berguru ngan minah kebal tu.....
supaya kekebalan ku kekal berkekalan.

Kesian Kak A,
sesampai jer aku kat tempat kejadian sempat gak aku dengar pergolakan diantara kak A ngan minah kebal nie

Kak A : kte setel scara baik jer(bla...bla...)
minah kebal: u nie x yah ckp byk k. i nie bdk law u tau kte setel kat balai jer...

klu aku excident aku nk kater aku bdk art design lah bolehhhh?????

makaihhhhh pandai nyer bercakap bdk law nie..bljr pun x abis tp dh belagak,
klu dh jd lawyer...

setelah menunggu bf masing2 sampai br lah setel kat balai...
akhir nya kes ini dimenangi oleh KAK A.....sbb bdk tu mmg salah
so finding aku tidak tersasar dgn keputusan sarjan itu

tuan sarjan x nk amik sy jd penyiasat ker :p


inilah terjadi apabila bdk kebal bertembung kete

pesanan penaja:nak buat per kter riak dgn aper yg kter perolehi di dunia sementara ini...kelak nnt kte yg diadili dan dihakimi oleh NYA....
renung2kan ye....bkn aper kter maknusia idop nasihat menasihati,tegur menegur(mak aiiiih asal mood ending nie jd terislamic skit)....:P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails