mari main click2

Pages

Tuesday, October 2, 2012

K U C E W A

Salam,

Macam mana nk start tau mula nie, baru2 jer nie aku dapat berita yang sangat terkejut, sampai x terkata dek lidah terkelu sebentar, hiba, kecewa sedih.....tp semua tu ketentuanNYA aku hanya pasrah walaupun hati nie memberontak...Mungkin salah aku jugak melepaskan tanpa kata, mengakhiri dengan peninggalan.......

Salah aku juga,
Jika aku jaga nya dengan baik tanpa melepaskan nya mungkin dia milik aku, tapi kite cuma merancang Allah yang tentukan. Mungkin aku bukan yang terbaik untuk die oleh itu aku melepaskan nya pergi, mugkin lelaki itu yang terbaik untuk kamu...

aku lepaskan nya pergi...
Terasa kesal di dalam hati melepaskan die pegi dari diriku..Masa dan kerjaya pernah juga menjurangkan kite tp aku tidak salah kan masa aku menyalahkan diri sendiri kerna tidak pernah menjadikan die sebagai keutamaan.Bukan salah die, salahnya jatuh keatas diri ku sendiri...

Minta maaf yaa..
Minta maaf aku tidak penah beri apa yang sepatut nya beri kepada kamu, kebahagian, kegembiraan, dan pernah juga kamu memberi peluang tapi aku penah mengabaikan nya, minta maaf ya...mungkin kita mmg tiada jodoh bersama..Aku pasrah dengan ketentuan.

Tahniah buat kamu..
Tahniah buat kamu kerna setapak lagi menuju ke hari bahagia, aku sedih tp aku tetap tumpang gembira dengan kamu, kerna menjumpai seseorg yg mencintai kamu..Kamu kelihatan cantik di hari pertunangan mu.......TAHNIAH BUAT ANDA BERDUA.......

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails