mari main click2

Pages

Sunday, October 7, 2012

Groupon

Salam,


Murah!!murah!! jualan murah!! mari2 singgah2 kalau x beli nyesal x sudah...Amacam ada bakat jd promoter x???/skang nie kan semua sibok ngan beli barang online kan, baju, kain, seluar, tudung kasut, barang tuk kuat itu ini cuma x der lagi tuk barang jadi lembik kannnnnnnn.....

Bukan aper ari jumaat waktu bekerja  sambil2 ngulor aku ternampak tawaran aunty anne dari groupon ala yang pretzel sedap tu, mmg kegemaran lah natang tu, kenikmatan choc stix die time panas plus dicurahkan dengan ceklat yang sedang melimpah2 terasa setiap kunyahan memberi kenikmatan yang berganda,.. jangan dibazirkan ceklat itu......adoiiiiiii jom gi setia city mall gi beli choc stix hahaahaa


Amboi bkan main melalut aku haaaaa, bkn ape ari tu first time aku beli mende online, aritu penah kawan aku nk beli peti ais kat mudah die mintak deposit siap, last di tipu nye mamat tu, tu yang aku fobia skit nk beli online kecuali online yang di percayai kewujudan dan kesahihannya. Aku menanam sedikit keberanian dalam hati tuk beli kat groupon nie..Aku beli aunty anne dengan harga Rm14 kate nyer saving rm10 x tahu die kencing aku ker tau bercakap secara jujur, dalam pakej tu termaktub 2 cheesy dog, 2 speciality pretzel yakni pilih lah nk amik chocolate eclairs ker parmesan ker, chocolate mint, seaweed dan etc2..terpulang kepada tekak masing-masing, aku rasa nk mkn parmesan plus cholate eclairs...yummeh!!!!tp sah pada 16 oct sampei bulan satu, yay dapat mkn pretzel sodap, Kupon nie hanya sekali pakai, klau nk 2 kali pakai beli lah 2, nk 3 beli 3 and so on....x sabau nk tggu minggu depan ....

Aku dah jadi rajin browse kat groupon nie cari promotion, skang pun tgh promotion shogun sushi buffet adoiiii klu punya uwang yang lobih boleh nk beli nye, masalah nyer tiada maka nye makan sushi homemade lah :p oklah aku behenti wat masa nie sambung mende lain plk lepas nie, mcm ramai plk pembaca blog nie.... peace yawwwwww!!!!!

2 comments:

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails