mari main click2

Pages

Sunday, September 30, 2012

Syaitan yang menghuni...

Salam,
Adekah cerita hantu? kisah seram? kisah mistik? atau kisah seram2 sejuk yang x brapa nak sejuk, macam mana tu....takotttt x ooooooooooooo......<bunyi efek hantu... takut x takut x?? bukan aper aku baru pegi tgk citer Resident Evil Retribution tadi....aper baru nak tgk??mcm lambat baru nk wat review tp x kisah lah aku lihat, aku tonton, aku bayar dan aku komen....btul x?;)

Meh sni nk citer skit pasal citer die, starting flash back episode lepas dan paling trademark musti alice dalam keadaan tidak menutup aurat bujet passed out pura2 bangun dari tido dan dikurung oleh pihak yang tidak bertanggungjwab iaitu pihak payung atau nama omputih nyer umberela ela ela ehh ehhhh pahtu dibahagian tgh plk cuba mengeluarkan atau dengan kata lain nya melepaskan diri dari makmal umbrella....lawan ngan clone plus ada skit2 zombie yang advance naik kete moto siap...lawan lawan n lawan lagi selamatkan budak nie selamatkan mamat nie kepaboom sana sini, luka patah lebam tu biasalah citer action pahtu part best ader cat fightttt meowwwwwwwwwww pahtu heroin musti kalah mula2 nnt menang lah x payah risau dalam citer x der yang mati btul2 semua lakonan semata2, last jumpe org jahat , dulu jahat tp skang jd baik sbb nk lawan zombie2 bagi power alice balik then the best parttt, brape byk best part, x nie mmg paling best part klimaks atas lagi, jeng jeng jeng.........................


to be continue...see you next movie fellas.....good day mike...ok fine

 so secara keseluruhan aku x puas hati dgn citer kali nie sekian trima kaseh tp org kater nie kene main game baru paham btul ker idok????tunggu dah lihat...........mode:frust citer x best.. i kecewa ngan u alice, i ceraikan u tgh talak 0.5(incase nk rujuk balik)


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails