mari main click2

Pages

Wednesday, October 3, 2012

Alhamdulillah

Salam,
Pertama sekali syukur kehadrat ilahi kerna limpah nikmat dan idea yang creative ini walaupun aku tahu bakat perlu di gilap supaya lebih mantap di masa kelak (ewah mcm amik award plk rasa) ari nie job Mama soto flavour DONE yes!!! one job done many more to go...Alhamdulillah setel walaupun terdrag agak lama sebab byk job2 yg masuk berpusu2 ala sperma mencari ovari boleh plk mcm tu....


Client nie ok jer x banyak songeh so elek2 cool jer, salah faham antara client ngan designer perkara biasa jer. 

Mama soto nie niaga based on soto, cake cupcakes etc
terletak kat cangloon kedah no haiii awat jauh sangat
harga x der lah mahal sgt klu nk berbanding dgn kl or area shah alam
semua concept kedai, menu, wall deco, flyers packaging semua atas aku, client x cerewet senang wat keje.....nie antara email die bg..


apa dia nak bagi makan freee, x pa aiih cek sanggup dari shah alam turun kedah nak rhasa makanan pn hanum x pa kan...meh tgk apa yang aku dah wat kat design die, walaupun rasa seberapa tp aku patut berbangga dgn artwork aku hahahaha :p,  nie lah contoh2 design, sesape nk mintak tlg(berbayar lah tp) aku wat design jgn malu2 pm ker call ker....wall deco x muat pulak nk letak kt sni besa nau size die....

p/s mari sesama support mama soto :p










0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails