mari main click2

Pages

Friday, October 12, 2012

Rojak owh rojak

Salam,

Cek mai lagi, hahaha orang kater klu update bebyak leh naikkan trafik btul ker? itu kene tanya otai, aku saje jer x nak update byk baru nmpk exclusive skit blog nie org kalau nk baca pun kene tggu aku,tp hakikat nya wa malas lah nk update hahaha guano tu....tp aku berupdate pasal aku bkn pasal duit pon, tp klu diberi rezki kiter sambau je rezki jangan ditolak musuh jgn dicari ye ker tak...untonglah kan ader bloger2 yang dapat ber K K sbb berblogging nie....Aku dalam akaun nuffnang pun ader 16 x sampai 20hinggit pon tu dah dekat 2 tahun berblogging mahu x nye macam air pasang surut, kejap ado kejap ilang, kejap ado balik....hmmmmmm


Berbalik kepada rojak nie adoi tukar accsecnt jap......Tudia kecoq ayaq lioq kalau dapat rojak, campuran nenaih, jambu ayaq, sengkuang, jambu batu, belimbing ngan apa ntah lagi campuq plak dengan kuah rojak yang pekat ditaburi dengan kacang tanah goreng di tumbuk,bila setiap suapan terasa kerangupan kacang, kemasam manisan nenas<-- ader ker ayat nie dalam bahasa melayu....sambil tulih nie dok lap ayaq lioq adoiii sedap plk rojak buah kat gurney drive , meletups bak hang....adoiiiii rojak...rojakkk 

Aku ader satu client buat job design wraping sticker kuah rojak, dah tentu kene buat research bagai, setiap kali buat nampakla rojak adoiiiii lapaq cek rasa naaa.......client yg aku dapat nie mcm zero design knowledge, aku letak nya lorem ipsum, die tanya balik nape lorem ipsum adoiiiiiiii akak tu dummey akak lah kene provide adoiyai......dah ditanya pulak nape buah ader kat atas, di kate nyer mata die sparow ker, adeiii akak nie ader aku sumbat ngan kuah rojak kang......logo pon ko x pilih lagi kak oooooiiii nie dah sebok pasal label....Untuk menyenangkan kerja aku bagi 3 option design nah ko kak amik, akak amik 3 3 pon boleh dah bayar full payment kan...hambek hambek.....nie contoh aku design, x der lah se creative international look,, jap international pon makan rojak gak ker adoiii....so saya bagi design nie akak bagilah feedback sng aku buat FA pahtu JOB DONE!!!! sonang job bag aku pon surut.....

sekian trima kaseh...



0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails