mari main click2

Pages

Tuesday, November 6, 2012

Noktah...

Salam...
..................................................................................................................................................................nape byk dot dot nie, itulah namanya noktah, dimana letak nya di setiap peghujung ayat mahupun sebuah perenggan dan cerita.


Hidup aku dah mcm microsoft office, yakni punya pelbagai karakter, tools, paragraph ngan spelling eror....masalah datang pula bukan satu tapi dah jadi mcm bullet point,datang satu plus satu,klau press enter kluar jer satu lagi bullet point tak kan penah setel. Tu yang ada tanda noktah nie, untuk aku sedaya upaya melengkapkan sesebuah atau menamatkan cerita supaya dapat aku nak memulakan sesuatu yang baru. Tp sayangnya aku pada sesuatu kehidupan,persahabatan perhubungan sehinggakan 'noktah' tidak dapat dizahirkan dalam kamus hidup aku..adoiiii asal skema2 ayat aku nie.....

ok sambung balikk,,

Kekadang rasa diri nie di perdaya berkali kali, darap, bahagi apa saja formula matematik semua boleh. Nape semua kene kat aku???, kalau satu hari kene balik kat si polan, time tu baru lah tahu betapa sakit nyer hati nie dipermainkan secara lansung tau tidak lansung, jgn main ngan hati dan perasaan orang..Peka sikit, tp aku sedar siapa diri aku, so x per aku akan cuba sedikit demi sedikit menjauhkan diri, penah diberitahunya aku sebagai beban, apakah perasaan aku time tu??? kalau ckp gitu kat org lain pun diorg akan sentap mak nak..terpaksa aku trima sebagai cabaran walaupun hati nie remuk macam test accident tu, bwk laju2 pahtu langgar tembok berkecai bak ang..so banyak yg tersirat telah diluahkan, x kan tak paham2 kannnn...aku x mahu salahkan sesiapa dalam hal ini, maka nya mmg salah aku dari awal kerna terlalu sensetip, mengharap dan berharap....akan ku gagah menapak sedikit demi sedikit untuk pergi jauh dan jauh, disudut hati x siapa yang tahu, 
terpaksanya aku untuk  BEHENTI mengharap.

aku rasa mcm suka kt lirik lagu nidji...

Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang selalu engkau cinta
Kini roda telah berputar

Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar


hanya sebagai peringatan diri, bukan untuk meminta simpati

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails