mari main click2

Pages

Thursday, November 8, 2012

Churros

Salam,

Mcm mana nk pronounce mende nie, klu dalam bahasa utagha, churoihhh...kalau bahasa klate churoh, bahasa melaka churau...(<---- entry nie bukan bersifat kenegerian,sekian trima kaseh..hanya untuk suke2 sahaja) so berbalik kepada churros nie, sejenis makanan orang putih kot x salah aku lah, x der makna aku nk kaji mana datang nye makanan nie, asal usul, nama gelaran, age, sex, location, sape pencipta yang aku tahu janji boleh dikunyah masuk perut, perut proceed masuk ke usus pahtu pandai2 lah susun proses pencernaan :p...



Ari tu aku makan natam nie pon kat puchong, alang2 teman kawan cari barang tuk mbp die skali termelantak churros nie, mende baru nie nk masuk perut dan dirasai lidah mesti kene baca habis2an menu die,lama giler dok tgk menu..alih2 beli yang 6 batang, churros rupa paras die kalau nak disamakan dengan produk org malaysia samalah mcm cakoi, persamaannya dengan cakoi siap ader dipping, chocolate,peanut butter or caramel kot x salah....sama jer konsep die, 


cubit, cicah, kunyah,telan,buang :P


So pendapat peribadi aku lah, klu bagi mende nie saje2 boleh lah nk kunyah2 tp x banyak lah aku nk amik pon, tp aku suke aunty anne lagi skali mkn nak lagi dan lagi....sory churros sbb x dapat nk menempatkan diri kat hati nie.....so sesape nk try tu dipersilakan bukan nk halang pon, ader formula jugak.


duit anda, selera anda, suka hati anda :P


ok bye 

dippings

x der pon rupa cakoi sangat pon :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails