mari main click2

Pages

Thursday, September 20, 2012

3rd Month





 Salam,

Raya sudah habis lah bro, mode cari duit plk tuk recover yg raya aritu, mahu terkulai-kulai nk sampai ke hujung bulan duit dah menunjukkan simptom2 kemarau tanda2 untuk berjaga-jaga.Ala-ala otomen kalau lawan jer musti blink2 kat dada mintak nyawa mintak nyawa<< uiks asal banyak plk perkataan yang berganda2 nie, nampak sangat bm aku terabur kan kan kan, bukan itu semua yang hendak diceritakan ewah, tetapi pasal kerjaya aku nie haaa cik jemah oiiiii...

Ari nie genap 3 bulan aku berkhidmat kat sni, kat sni maksud nya PM(nama company, tp bukan nama sebenar) klu nk tahu ater teka lah sendiri, 2 suku kater berkaitan dengan design, mcm ala bonanza x??? ala mcm kes menang2 duit kat hot fm tu..

pembayang 
company design
inhouse design 
berkaitan design
tidur design, makan design, minum pon design 
ater teka lah sendiri pembayang dah bg... semua nk diisi x bonanza lah gini...

Kalau diikutkan kontrak sepatutnya 3 bulan nie tarikh matang perkhidmatan aku yakni overall performance aku dinilai dan dihitung ewahhh,, penentuan dimana gaji dinaikkan atau menten tp mintak2 rezki Allah nk bg nie setimpal dengan kerja yg aku lakukan, setakat nie aku happy jer ngan keje skang enviroment ok, keje x setresss mcm tempat lama kekadang leisure jgk...so aku berpuas hati x tahu plk boss aku puas hati ngan aku tidak....

Tapi aper per pun aku nk tggu hujung bulan nie ader increament x, tau next month, tau next next month aku tggu jer, klu x der moh ler, mencari ku mencari kerja baru....rezki Allah nk bg ada kat mana2 jer, cuma kite sebagai maknusia yang perlu ikhtiar..bkn nk wat tazkirah pon tp cuma untuk peringatan diri sendiri.

tp mode tgh mengharap agar dinaikkan gaji insyallah amin :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails