mari main click2

Pages

Sunday, September 5, 2010

window shuping raya

Salam,

Penat berjalan dengan kesesakkan org di uptown shah alam seksyen 24....mahu idak yer raya dh dekat ....membeli belah last minit lah org ramai lagi ske..sbb mungkin leh dapat harga murah dari biase..aku gi memusing nk survey harga kasut maner tahu bekenan di hati dan dapat murahhh..tp hampa jer....mahal die serupa yg ori jer....kang raya ni aku berraya dengan kasut croc jer,stylo what haahaha....berpusu2 org tu x yah cter lah....walaupun tersedianya kipas kat uptown still panas haba maknusia yg ramai..berpoloh2 pakcik berjalan.....tp sluar jeans terasa mahal plk...ari bese2 dier jual rm35 tp td aku gi dier jual rm55 mcm ner plk tu...

time ramai2 org aku x kesah sgt tp yg aku x gemar adlah...ble tetibe org tny aku harga barang kat stu...ibu2,bapak2,adk2,kakak2 sy x menjual kat stu....td aku gi kedai baju org tny,aku gi kedai sluar pun org tny.....hmmmmmmmmmm....pekerja2 kat stu aku rs kne bagi pkai uniform baru org leh bezakan penjual dgn pengunjung kat stu.....lemah aku......dan ader satu kedai mkn yg service dier sggh sucks...aku pesan makanan sejam x sampai2..tahap hangin aku mencecah suhu didih mecury....slmt hangin2 aku, aku ckp elok kat akak kaunter bayar....klu dh x terkawal perang mulot aku ngan akak tu...so kedai tu akan ku black list selama-lamanya ble aku jejak uptown lagi uhuuhuhuhuhhu.....

dah nk ry...tp tahun nie kne bg duit ry ker???tau dapat duit raya lagi...sama2 lah kter tggu kesah selanjutnya :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails