mari main click2

Pages

Thursday, September 2, 2010

Review cter piranha 3d

salam,

tempat : e curve
masa tayangan : 9.30p.m
movie: pirahhhh na!!!!(tlg sebut dlm dialek utara) 3d
genre : x sure aku aper genre dier, ader skit klakar,action,thriller.horor...putus sana sni darah terpancut pancut dll

wah ari nie aku gi tgk movie primere lagi.tiket disponsor oleh mista duan lie..sebab die menang contest ikan piranha...so mende free jgn ditolak walaupun cerita x sehebat citer2 blockbuster yg lain...

Bagi aku cter nie oklah x der lah rasa busan,ader unsur2 suspen sampai nyer beberapa kali uncle n auntie sebelah aku nie terkejut walaupun x der lah mengejutkan pun....action lebey diorg nie..loving couple kater kan :P......so berbalik kepada ikan piranha nie.....ader certain2 part tu mcm x logic n x terdaya nk menipu daya pemikiran aku yg agak genius nie hahahahahaa.....efeks2 tambahan yg dikategorikan tahap melampau...tp x membosankan....bg saper yg ader duit lebey x tahu nk wat per...satu cara tuk membazirkan duit anda adlah dgn menonton citer nie...sekian.....nntkan review aku tuk citer kof plk :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails