mari main click2

Pages

Wednesday, October 20, 2010

aku kembali berblogging

salam,
Dah lame gler aku x update blog..naik bersawang x igt punye.....
sebab2 aku x terupdate blog :

1) aku sibuk ngan keje skang
2) dlu aku slalu ping entry aku kat gengblogger tp skang aper masalah ngan website tu....so aku pun malas lah nk update
3) mood berblogging agak kejatuhan
4) aku penat
5) facebook membuat aku lupe pada blog :P
6) sibuk layan bleach dari episode 1 sampai the latest
7) idea nk kluarkan entry sudah mencapai tahap kemarau

8) blik keje aku selalu terlelap
9) waktu tido yang terlalu panjang
10) ilang selera blogging.....


cukup lah 10 dlu sebab2 aku x update blog.tp ari nie tetibe mood excited nk update sudah sampai.sudah sekian lama aku nk ping blog aku kat gengblogge asyik kuar reported attack page!lalu aku abaikan gengblogger tapi ari nie baru lah aku tahu...biasalah org x celik it...slalu aku pangkah jer tetapi ari nie dengan sikap ingin tahu aku....aku mengkilk button IGNORE THIS WARNING!!!!!! jeng2 sudah ada gengblogger..so aku sungguh gumbira...baru ader mood skit nk update blog aku.....


so akhirnya aku leh masuk gengblogger yay!!!!!

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails