mari main click2

Pages

Thursday, August 19, 2010

Review movie SLICE

Salam,
Semalam aku gi tgk citer thai nie
genre: keganansan yg tidak menakutkan aku lansung....
SLICE name di beri , aku gi tgk kat Tropicana City Mall...bak kater org melayu tayangan perdana tu, aku gi tgk dgn member aku sbb die mng kontest aper ntah..mende free jgn ditolak di layankan sajer.....

Secara keseluruhannya dipendekkan cerita dan dipermudahkan bahasa aku....movie nie sucks...hahahaa...aku cadangkan klu korang nk gi tgk citer nie..batalkan sajer niat di hati...wang anda akan kerugian yg melipat kali ganda bertambah dgn kemurungan yg akan melanda diri...klu cter nie kuar kat syok or maner2 cabang download..aku rs mcm nk report spam jer...:p

Tp yg best nyer bile dipenghujung movie nie..aku terserempak dengan dania danielle..lawa tu..tp x sempat nk bergambar.....:p

ok selamat menonton....:p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails