mari main click2

Pages

Saturday, August 7, 2010

peristiwa berdarah....


salam,

sudah lama gler aku x update blog nie...ak dah sibuk menjalani alam pekerjaan..cewahhh..blik keje jer trus karam.mcm ner nk jaga blog....terpaksa bersawang...

semalam ari jummat terjadi nyer satu peristiwa berdarah tesembur berlaku kat opis aku.disuatu pagi jumaat yg dinign sedang aku membuat pekerjaan ku hari2 lalu...ibu jari sebelah kanan.mengalirkan darah tidak henti2...apekah yg terjadi?bolehkah jari maknusia kuarkan darah sendiri.....terdiam aku sendiri..sebab darah dah kuar mencurah2 keladang gandum..aku segera pergi ke pantry untuk memcuci darah....ku hulurkan ibu jari ke arah pili air yg sedang mengalir tp darah tetap x henti-henti.aku mencari tisu untuk dikesatnya darah tapi x dijumpai..aku rasa sedikit cemas tp masaeh boleh dikawal..mundar mandir aku di pantry..ibu jari dah mula rasa kebas sbb darah kluar terlalu byk.....

lalu datanglah sahabat ku membawa satu objek ditgn nya sebesar 3cm kot.(x sempat aku nk amik pembaris ukur ye).rupe2 nyer secebis isi dan kuku.....?????milik siapakah....uper2 nyer sedang enak aku tgh potong monting board td sekali aku terslice dengan isi + kuku ku...sudah copeng jari ku......

lepas tu aku dibawa ke klinik tuk di dressing...dr. tu ckp ok i bg u ubt pain relief,antibiotik n ubat kurang bengkak dan satu injection di tgn kiri....ok u gi cuci dulu.datang lah pembantu die nk cuci....si pembantu tgk darah pun takut muke lain macam jer....aku sempat jer sengih kat dier...nk jadi pembantu tp takut darah..dan aku rasa pembantu tu baru jer keje...dibalutnya jari aku nie dah mcm patah jari(tp selamat pembatu die seksi n cun)aku abaikan jari yg tgh berdenyut2 tu...;p....lepas setel semua total kene untuk rawatan aku RM90.slmt bkn duit aku...company bayar hahahaha.....so dapat mc satu hari.....dah sampai sekarang jari aku tgh berdenyut2......

p/s lepas nie aku leh jadi serial killer..susah polis nk cam cap jari....sbb cap jari aku dah ilang suku :P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails