mari main click2

Pages

Friday, June 22, 2012

Pilihan bijak??

Selamat pg semua...
Mentang2 dah keje, bangun pun awal lah nk mencari duit bayau bil, kete, sewa umah dan seangkatan dgn nya.

Sebelum dapat jer keje kat sni pengangguran aku mencecah selama 2 bulan lamanya...anta punya byk resume kt byk advertising agency, publishing, printing, name it semua aku anta resume tp yg panggil cuma karangkraf ngan creative tomatoes adoiiilaa x berkelayakkan ker aku nie...mood sedih..tp fikiran positif aku berkata cewah...blom rezki lagi, usaha gigih, telus amanah wah dah mcm tagline polis sorry pak cilok skit jer.

Tp ari nie bersamaan 21/6/2012 KHAMIS mbsa call aku tuk interview pereka alamak rugi x amik peluang nie, benefit byk elaun usah dikhabarin nama pun kerajaan paham2 kan jerlah.klu keje kat mbsa x pyh lah aku asyik kene saman parking,ponet nk membayau nyer nnt.Tp al malangnya aku dah keje kt tmpt baru plus big boss pon dh gtau masuk nie jgn kejap nk amik cuti nk urus hal lah pergi ini lah pergi itu, dan aku mengambil keputusan untuk tidak pergi temuduga tu..nyesal pon ado...tp fikiran positif aku nk berkata lagi, blom ado rezki laei coba len kali rezki klu allah nk bg insyallah ada kek mano2 so bersyukur apo yg ado dulu jgn tammak.

Nnt aku update pasal enviroment opis plk....sambung wat kje nie jgn ngulor..

1 comments:

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails