mari main click2

Pages

Friday, May 4, 2012

Bermulanya PERNCERITAAN.....

Assalamualaikum,

Nak kater doket sebulan pon bukan tp dah doket setahun aku x menulis/ berblog nie...sbb masa menentukan segalanya...dulu berkerja nya aku dekat satu agency nie sampainya tiada erti kehidupan mahupun masa yang dapat mendekati aku, hanya kerja mendampingi aku...kerja tu x payah cakap lah workload die macam mana..masuk pg kluar pg...pahtu sambung blik...macam tulah life aku everyday, bkn nk kata company nie x bgs cuma aku jer x cukup kuat kot....klu bg duit or ot mahu bersinau2 mata aku buat kerja. Ini hanya nk mengharapkan gaji basic jer...x larat ler jack..oklah

P/s nk menulis x pandai,
Kita sambung esok plk aaaiii


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails