mari main click2

Pages

Monday, May 23, 2011

Ikea ku

Salam,



Wah ari nie gempar satu malaya yg menyatakan meatball Ikea ader daging ba alif ba ya bi babi.... aku sejak kerja kat damansara nie x terkira bape byk kali aku gi mkn sana.....so aku pun pergi lah siasat jugak kes nie walaupun aku bukan kerja kat JAKIM pun ....lunch td aku gi lah ikea tp ttp igt kan cafe tgh renovate tp uper2 diminta untuk disamakkan cafe diorg......besar sggh isu nie....melibatkan halal dan haram...so berita mcm nie harus di siasat segera

so after opis aku, aku pun pergi buat lah buat siasatan lanjutan kat ikea dan hasilnya jeng3
suasana menjadi lenggang, org semakin kurang tidak sesak seperti selalu...ok yg selebih nya kite serahkan kat JAKIM tuk wat kerja diorg..
sekian Terima kasih.....


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails